RSS

Bagaimana Cara Cara Mengelakkan Perceraian

Bagaimana Cara Cara Mengelakkan Perceraian

Perceraian merupakan sesuatu yang meyedihkan bilamana terjadi terhadap pasangan suami isteri yang baru sahaja berkahwin. Kini penulis mengetahui Bagaimana Cara Cara Mengelakkan Perceraian setelah membaca buku ini
 

 *Dengan memiliki ebook “99 Punca Perceraian” ini, ia merupakan langkah anda yang paling bijak dalam mengelakkan perkahwinan anda berakhir dengan perceraian.

 *Inilah ilmu yang perlu anda tahu dalam mengekalkan kebahagiaan rumahtangga agar ia terus kekal selama-lamanya.

 *Ingat kembali statistik berikut yang pernah dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri:-

 *Di Malaysia kini, setiap 15 minit 1 pasangan suami-isteri Islam yang bercerai! Banyak punca yang menyebabkan hal ini berlaku. Diantaranya adalah kurangnya penghayatan dan pengamalan nilai-nilai hidup Islam dalam rumahangga.

 *Bayangkan jika anda ‘ditakdirkan’ untuk melalui pengalaman pahit perceraian ini. Banyak kos dan kerugian yang terpaksa anda tanggung.

 *Segala wang hantaran, mas kahwin dan perbelanjaan yang telah anda keluarkan ketika berkahwin dulu dikira hangus!
   

*Sia-sia sahaja segala perbelanjaan, masa dan tenaga yang telah anda keluarkan dalam membina perkahwinan dan keluarga anda kini jika anda bercerai.

*Belum lagi dengan kos peguam dan lain-lain dalam urusan perundangan untuk bercerai tersebut. Malah, terdapat kebarangkalian hak penjagaan anak-anak anda juga akan hilang.

 *Bukankah dengan hanya pelaburan sekecil RM27 ini anda mampu menyelamatkan rumahtangga anda daripada berlakunya perceraian adalah sesuatu yang amat berbaloi?

 *Klik butang di bawah untuk membuat tempahan ebook "99 Punca Perceraian" ini sekarang …

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS